GuidePedia

0

Windows XP Professional SP- 3 (x86) !ntegrated July 2O12

ကၽြန္ေတာ္ ဝင္းဒိုးေခြေလးေတြကိုလည္း မတင္ေပးျဖစ္တာ နည္းနည္းၾကာသြားပါတယ္။ အခု ဒီ July လအတြက္ ေနာက္ဆံုး ထြက္လာတဲ႔ Update ေလးျဖစ္တဲ႔ Window XP Sp -3 Professional ေလးတင္ေပးလိုက္ပါတယ္.။ အေရွ႕မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ဝင္းဒိုးေခြေလးေတြတင္ေပး ခဲ႔ၿပီးပါၿပီ.။ ဒါေပမယ္႔ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင္႔ လင္႔ခ္ေလးေတြ ေသေနတာေလးေတြရွိပါတယ္။ လိုက္ၿပီးျပင္ေနေပမယ္႔ အခက္အခဲျဖစ္ေနတဲ႔အတြက္ ဒီလို Update ျဖစ္တာေလးေတြကိုပဲ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာလည္း အားလံုးအတြက္ အဆင္ေျပမယ္႔နည္းလမ္းေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္မျပန္ခင္ ဒီတစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ အားလံုးကို ေရးေပးခဲ႔ပါမယ္။ Software တစ္ခုကို ရွာရမယ္႔နည္းေတြ ၿပီးေတာ႔ Active ျဖစ္ေအာင္ျပဳလုပ္ရမယ္႔ နည္းလမ္းေတြနဲ႔ တျခားကၽြန္ေတာ္႔မိတ္ေဆြအားလံုး အဆင္ေျပေအာင္ ေရးေပးခဲ႔မွာပါ။ အခု ဒီေကာင္ေလးရဲ႕ ဆိုဒ္ကေတာ႔ 613 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္အဆင္ေျပေအာင္ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။
ကၽြန္ေတာ္အဆင္ေျပေအာင္ ျပန္ၿပီးခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။

Windows XP Professional SP- 3 (x86) !ntegrated July 2O12



အားလံုးပဲအဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.။

Post a Comment

 
Top